فایروال فورتینت مدل FortiGate FG-600F
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

فایروال فورتی گیت fg-600f، راهکاری مبتنی بر Secure SD-WAN، توسعه پذیر و اپلیکیشن محور را در کنار قابلیت های NGFW ارائه می دهد. فایروال فورتی گیت fg-600f، یک گزینه مناسب برای سازمان های متوسط تا بزرگ و در سطح شعب سازمانی و همین طور شبکه های Campus محسوب می شود. از تکنولوژی system-on-a-chip و secure SD-WAN کمک گرفته تا راهکاری ساده و مقرون به صرفه در اختیار سازمان ها قرار دهد.

 

با استفاده از این دستگاه پیچیدگی و ریسک در شبکه های فناوری اطلاعات (Universal ZTNA: بر مبنای “هرگز اعتماد نکردن” بنا شده است و فلسفه‌ی آن این است که در داخل و خارج از شبکه، مهاجمین آماده حمله می‌باشند.) به طور خودکار کنترل، تائید و دسترسی کاربران را به برنامه ها آسان می کند همچنین کاهش تهدیدات جانبی را با ارائه دسترسی فقط برای کاربران معتبر، ممکن می سازد.

تمام قابلیت های امنیتی و شبکه در سراسر پلتفرم FortiGate با یک سیستم عامل کنترل می شود.سیستم عامل FortiOS به فایروال فورتینت FortiGate FG-600F در جایگاه یک دستگاه فیزیکی یا مجازی، به عنوان یک سرور یا به عنوان یک سرویس ابری، قدرت می دهد. این سیستم عامل به طور چشمگیری توانایی Fortinet Security Fabric برای ارائه هوش مصنوعی پیشرفته را افزایش می دهد.

 

منبع : خرید فایروال فورتینت FortiGate FG-600F





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: